Woord van welkom

Misschien hebt u nog nooit van De Goorn gehoord. Het is een van de zes dorpskernen, die samen de parochie “Onze Lieve Vrouw van de Heilige Rozenkrans” vormen. In De Goorn staat de kerk van onze parochie. U vindt ons in Noord Holland en wel in West Friesland ten zuidwesten van Hoorn. Ik hoop, dat u op onze website aantreft wat u zoekt.

En natuurlijk nog meer. Met “u” bedoel ik jong en oud. Als parochie vinden wij het fijn als u zich bij ons thuis voelt en u zich kunt herkennen in wat wij als geloofsgemeenschap voorstaan en uitdragen. Daarom is deze site niet alleen bedoeld voor eigen parochianen en heet ik u die ons nu bezoekt van harte welkom, wie u ook bent en waar u ook vandaan komt.
Fijn dat we ons gezicht kunnen laten zien via een medium,dat niet gebonden is aan wat voor grenzen dan ook. Daarom wil ik ook mensen ver van hier welkom heten. Internet gaat immers heel de wereld over. Daar zijn ook zeker mensen bij van wie de wortels in West Friesland liggen. Ook wanneer u geen binding hebt met enige kerk of vorm van geloof mag u zich bij ons welkom weten. Misschien vindt u iets wat u raakt of uw interesse heeft. Onze website wil dan ook het strikt kerkelijke overstijgen en u breed informeren over alles waar wij mee bezig zijn. Wanneer u reacties, tips, op- en aanmerkingen heeft over onze site, kunt u reageren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Daarom eens te meer: van harte welkom namens onze parochiegemeenschap, en wie weet een keer echt tot ziens.