Stichting Vrienden van de Parochie van Onze Lieve Vrouw van de Heilige Rozenkrans

RSIN                                     :  8544.82.131

Opgericht                            : 24 oktober 2014
Bestuur                                :
Voorzitter Frank van Leerdam
                                              : Secretaris/penningmeester : Ria Meijer
                                              : Bestuurslid : Ralph Mul

Contact : Molenhof 23, 1633 HN Avenhorn, tel. 0229 54 31 90

Email    : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het doel van de stichting is om de kerk te behouden voor de Goorn en bijdragen te leveren aan het onderhoud van de kerk, begraafplaats en urnentuin.
Wilt u de stichting steunen met een gift dan kunt u deze overmaken naar
NL32 RBRB 0900 53 12 58 ten name van “Stichting Vrienden Parochie”.

De stichting is een ANBI stichting. U kunt uw gift aftrekken voor uw inkomstenbelasting.
Ook kunt u de stichting gedenken in uw testament.
Daarnaast kunt u natuurlijk altijd meedoen met de verschillende acties die ten bate van de stichting georganiseerd worden.

De bestuurders ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden. Zij hebben wel recht op vergoeding van de door hen in de uitoefening van hun functie gemaakte kosten.

Wilt u ons spreken? Neem dat gerust contact op (zie contactgegevens).

Als er nieuwe activiteiten worden gepland staat dat onder nieuwe activiteiten op deze site en in de Zes-Een.